duminică, 8 iunie 2014

Danone!!!




 24 de ore. Acesta este timpul in care laptele de la ferme ajunge in fabrica Danone pentru a fi transformat in celebrele produse pe care toata lumea le iubeste. Din toate informatiile din graficul Danone aceasta pot spune ca m-a socat. Nu ma asteptam sa aflu ca laptele este adus la fabrica intr-un timp atat de scurt.
De ce este important acest lucru?
Poate va intrebati de ce am ramas impresionata de acesta informatie dintre toate datele prezentate. Simplu! Toti ne dorim sa consumam produse proaspete. Materia prima trebuie sa fie de o calitate si o prospetime superioare pentru ca respectivul produs, in acest caz iaurtul, sa aduca beneficii sanatatii noastre.
Produsele Danone preferate: 
Trebuie sa marturisesc ca intotdeauna am iubit iaurturile Danone cu fructe. Stiti momentul acela cand savurezi un iaurt cu fructe si descoperi bucatele de piersici, capsuni sau fructe de padure? 
Si eu!  Preferate mea este gama Cremosso. Toate sortimentele gamei imi plac in egala masura.  
De cand consum produse Danone?
Practic din momentul in care am avut voie sa o fac. Imi amintesc cum eram captivata de magnetii oferiti la iaurturile Danonino. La fiecare campanie in care se ofereau ,,accesoriile,, care imi orneaza si acum frigiderul, faceam tot posibilul sa am coletia completa. Imi amintesc magnetii cu : meserii, tari, animale si multe altele care mi-au facut copilaria minunata. Nu era zi in care sa nu am un iaurt Danonino in frigider. Odata cu trecerea anilor gusturile s-au schimbat dar eu inca mananc cu placere Danonino. :)
Activia!
Am rezervat o parte speciala in articol gamei Activia. Ce pot spune? Imi place... MUUULT! Daca vreau un mic-dejun gustos, sanatos si echilibrat ma asigur ca am in frigider un Activia Mic Dejun cu cereale. Combinatia dintre iaurt si cereale este minunata. Ma face sa simt  ca m-am trezit. 
Stiati ca? :
1. Un iaurt Activia cereale integrale musli contine doar 120 de kcal.
2.Pentru cei de la Danone iaurtul inseamna Lapte+Fermenti.
3.Danone este cea mai mare companie producatoare de iaurturi din lume.
4.Pentru iaurturile cu fructe Danone se foloseste pulpa din fructe proaspete.
5.Fabrica Danone din Bucuresti proceseaza zilnic 200 de tone de lapte.
6.Unul din 2 iaurturi consumate este Danone.

Sfatul meu: 
Daca vreti un iaurt gustos, sanatos si mai alea proaspat Danone este cea mai buna alegere!
Pentru mai multe detalii legate de produsele Danone care va intereseaza vizitati site-ul: danone.ro

In timp ce faceam putina munca de documentare am gasit o reclama draguta: 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu