sâmbătă, 28 iunie 2014

Am adoptat un caine!

In acest an Romania s-a calificat la Campionat Mondial al Echipelor Canine de Salvare. Acesta este un mare motiv de bucurie insa exista un dar..... . Din pacate fondurile nu sunt suficiente pentru ca stapanii insotiti de cainii lor sa ajunga in Italia. :(

Pentru a ajuta echipa sa ajunga acolo unde ii este locul puteti dona in aceste conturi:

Asociatia Centrul National de Educare Canina, banca BRD sucursala Craiova,
cod IBAN : RO17BRDE170SV85727541700 – cont în euro, SWIFT : BRDEROBU,
cod IBAN: RO06BRDE170SV37720521700 – cont în lei

Insa asta nu e tot. Vreau sa ajut prin adoptarea virtuala a unui caine salvator.

Faceti cunostinta cu labradorul Yaro Pit Black Tiger.


Stapana lui este doamna Carmen Popescu.
 Yaro Pit Black Tiger este vicecampion national RH FL sicampion national pe echipe IPO-RM.
Eu iubesc animalele, in special cainii iar pentru labradori am o adevarata slabiciune. De aceea am decis sa il adopt pe el dintre toti cainii salvatori. Pot spune ca admir foarte mult acesti caini. Desi uni ii considera animale lipsite de inteligenta si sentimente trebuie sa ne gandim ca ei ar face orice pentru a salva o viata. As vrea sa il am acest frumos labrador alb pentru ca nu am mai avut un caine de foarte multe vreme si acesta mi se pare cu adevarat deosebit.

Pentru a-l ajuta pe  Yaro Pit Black Tiger sa ajunga la  Campionatul Mondial al Echipelor Canine de Salvare din Italia si sa participe acolo donati in conturile de mai sus. Orice donatie conteaza. 

Pentru mai multe detalii vizitati pagina
https://www.facebook.com/centruleducarecanina.cdec


Merita sa ii ajutam!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu